Με τον πιο όμορφο τρόπο υποδέχτηκε το καλοκαίρι ο Δήμος Αμαρουσίου, καθώς την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 έκανε πρεμιέρα το θερινό σινεμά της πόλης για τα Μαρουσιωτάκια.
Οι πλατείες γέμισαν από νωρίς με παιδικές φωνές, χαμόγελα και δεκάδες οικογένειες που...
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφείτε συνδρομητής ΔΩΡΕΑΝ για να λαμβάνετε τα newsletter και αποκτήστε πρόσβαση στα αποθηκευμένα άρθρα σας.